14 Temmuz 2010 Çarşamba

Duyuru


Saygıdeğer Vefalılar ;
Sizlere değişik zamanlarda ve ortamlarda VEFA CAMİASI adına seslendim,
Bu kez sizlere Vefa Spor Kulübü ile ilgili olarak yazıyorum.
Vefa Kulübümüzün Yönetimi ağırlıklı olarak Küçükpazar grubundan oluşan Bir Yönetim kuruluna devredildi. Biz Vefa Camiası mensupları olarak yeterli İlgiyi gösteremediğimizden dolayı böyle bir değişiklik gerçekleşti. Yalnız Vefa Camiası Olarak bizlere bu güne kadar oluşan borçların tasfiyesi görevi verildi. Bizlerde iyi niyetli Olarak böyle bir çalışmayı yapacağımızı ifade ettik.
Bu konuda kaynak sağlamak amacıyla 28.Temmuz.2010 Çarşamba akşamı saat : 19.00 ‘da Başlayacak olan bir gemi gezisi organize ettik. Ben tüm Vefalılardan bu Çalışmamızda bizlere destek olmalarını rica ediyorum.
Davetiyelerimizden temin edebilmeniz için aşağıda yazılı olan telefonlarımızdan bizleri aramanız yeterli olacaktır.
Tüm Vefalıları güzel bir yaz akşamı yaşamaya ve bizlere destek olmaya davet ediyorum.
İyi ve sağlıklı günler dileklerimle saygılar sunuyorum.


Hakkı Baliç


Telefonlar
Hakkı Baliç 0532 241 80 23
Özer Sarı 0532 253 52 90
Mazhar Apaydın 0532 302 21 23

Hiç yorum yok: