20 Haziran 2010 Pazar

Bir Vefa Hikayesi


Metin ağabeyimin hoşgörüsüne sığınarak bu anısını paylaşmak istedim.


Kendi yazdıklarıyla ...



Resimde gördüğün gibi nikah bitmiş çıkıyoruz.Fakat nikah kıyılırken olanların kimse farkında deyil.Vefanın o hafta sonu İzmirde önemli maçı var.Kafile gitmiş İzmirde Efes otelde kampta.Zannedersem benim nikah cuma günüydü.Nikah kıyılırken tabiki kimse farkında deyil.Nikahın başından beri beni ,nikahtan sonra akşam uçağıyla İzmire götürmesi için görevlendirilmiş ,o zamanki kulup müdürümüz Abidin bey ,imzayı atarken karşıdan bana uçak biletlerini gösterip sallıyor.Yani burdan doğru hava alanına oradan kafileye katılıp kampa diyor.Öylede oldu.Akşam uçağıyla Müdürle ben ayrıca gidip kafileye katıldım.Maçları oynayıp geri döndüm.O zamanlar Vefanın vazgeçemediği klas oyuncularındandım tabi.......

Hiç yorum yok: